niedziela, 10 kwietnia 2016

Mixed media tag

Hello there, today is my inspiration day on the blog of Mixed Wedia Warriors. I've created a simple mixed media tag with handmade flowers and mixed media background. I put a gel medium through a stencil on a watercolor paper and added white embossing powder and heated it. I've coloured it with DailyArt's mists. I've stamped it with my favourite Fiannabair stamps:) 
added flowers, chipboards, die cut and gauze - and here it is :)
Dzień dobry :) w mojej dzisiejszej inspiracji przygotowałam szybkiego i prostego mixed mediowego taga  z ręcznie robionymi kwiatami. Papier akwarelowy pokryłam gel medium przy użyciu maski, następnie posypałam białym pudrem do embossingu i podgrzałam. Następnie pobawiłam mgiełkami i ostemplowałam moimi ulubionymi stemplami Fiannabair. Wystarczyło dodać ręcznie robione kwiaty, tekturkę, listki i gaze - i oto jest :)





Have a great evening :)
Srebrnolistka

2 komentarze:

Popularne posty